Lista umów stałych WEFiZ z pracodawcami (propozycje miejsca praktyki)

  • BIURO RACHUNKOWE MONIKA ZIELIŃSKA

    biuro

    BIURO RACHUNKOWE MONIKA ZIELIŃSKA

    Leśna 11, 72-003 Wołczkowo

    biuro: Ks. Michała Mostnika 12, 70-672 Szczecin

    mail: m.zielinska@biurozielinska.eu

    tel.: 509 054 222

    www.biurozielinska.eu

     

    Ponad 11 lat doświadczenia …

    Biuro Rachunkowe Monika Zielińska istnieje na rynku od 2009 roku. Właścicielem biura jest mgr Monika Zielińska, absolwentka Uniwersytetu Szczecińskiego kierunek Finanse i Rachunkowość, posiadająca uprawnienia Ministerstwa Finansów na Usługowe Prowadzenie Ksiąg Rachunkowych nr 63934/2013.

    Nasze Biuro świadczy usługi księgowe, kadrowe oraz administracyjne i sekretarskie.

    By usprawnić kontakt z klientem oraz pracę w Biurze posługujemy się najnowocześniejszymi programami do obsługi księgowej i kadrowej.

    Stawiamy na nowoczesność dlatego nasi klienci są również obsługiwani online, za pomocą specjalnie dedykowanych do tego programów.

    Nasi pracownicy mają dostęp do najaktualniejszych artykułów, ustaw i rozporządzeń wspomagających ich codzienną pracę.

    W sprawie praktyk prosimy o przesłanie maila.

  • EXPERT NIERUCHOMOŚCI

    expert

    EXPERT NIERUCHOMOŚCI

    Wyszyńskiego 19B, 73-110 Stargard

    mail: pawel@nieruchomosciexpert.pl

    tel.: 793 49 55 53

    www.nieruchomosciexpert.pl

    Właściciel Biura

    Paweł Burda

    Nr licencji 22273

    Członek Zarządu Zachodniopomorskiego Stowarzyszenia Pośredników w Obrocie Nieruchomościami

  • BUTTERFLY AGENCJA REKLAMOWA AGNIESZKA BOROWY

    butterfly

    BUTTERFLY AGENCJA REKLAMOWA AGNIESZKA BOROWY

    Willa Staffa, ul. Staffa 12, 71-149 Szczecin (Pogodno)

    mail: info@promoshop.pl

    tel.: 91 421 3677

    www.promoshop.pl

    Od 1998 roku pomagamy klientom wybrać i zamówić gadżety reklamowe z nadrukiem, gadżety firmowe i artykuły reklamowe z logo. Składamy kosze upominkowe, prezenty biznesowe, welcome boxy, baby boxy dla firm, urzędów, szkół i instytucji. Tworzymy projekty i kreujemy i wytwarzamy zupełnie nowe gadżety reklamowe. Wykonujemy również nadruki (sitrodruk, tampodruk), grawer i haft. Dostarczyliśmy gadżety promocyjne dla kilkudziesięciu tysięcy Klientów w Polsce i za granicą.

    Od lat stale przyjmujemy studentów na praktyki i staże – głównie z kierunków typu marketing i zarządzanie. Traktujemy praktyki jako część procesu rekrutacyjnego. Najlepszym kreatywnym i zaangażowanym studentom proponujemy stałą współpracę.

    W sprawie praktyk prosimy o przesłanie maila (info@promoshop.pl)

  • POLMOTOR

    Polmotor

    POLMOTOR Sp. z o. o.

    Struga 71, Szczecin

    Oddział: Ustowo 52, 70-001 Szczecin

    mail: k.walowska@polmotor.pl

    tel. 535 949 055

     

    Grupa Polmotor to rodzinna firma z tradycjami, obecna na rynku motoryzacyjnym od ponad 25 lat.

    Oferuje produkty marek: Nissan, Kia, Subaru, Renault i Dacia na wyłączność w całym woj. zachodniopomorskim. Posiada nowoczesne salony i serwisy samochodowe oraz komisy aut używanych w Szczecinie oraz Koszalinie.

    Grupa Polmotor wykorzystuje potencjał lokalnego rynku i nadarzające się biznesowe okazje, a także tworzy własne wydarzenia, programy promocyjne. Szczeciński Dealer od lat wspiera lokalnie sport i sportowców, zarówno wśród zawodowców, amatorów, dzieci i dorosłych.

    W sprawie praktyk prosimy o przesłanie maila.

  • URZĄD STATYSTYCZNY W SZCZECINIE

    Urząd Statystyczny w Szczecinie

    ul. Jana Matejki 22, 70-530 Szczecin

    tel. 91 459 77 00

    SekretariatUSSZC@stat.gov.pl

    szczecin.stat.gov.pl

    US

     

    Urząd Statystyczny w Szczecinie należy do służb statystyki publicznej podległych Głównemu Urzędowi Statystycznemu.

    Do głównych zadań US w Szczecinie należy:

    • zbieranie, gromadzenie, przechowywanie i opracowywanie danych do badań statystycznych prowadzonych przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego,
    • organizowanie i prowadzenie badań statystycznych, w tym spisów powszechnych,
    • dokonywanie analiz i opracowań zbiorczych danych oraz wynikowych informacji statystycznych z badań,
    • udostępnianie i rozpowszechnianie wynikowych informacji statystycznych uzyskanych w badaniach statystycznych statystyki publicznej, w tym podstawowych wielkości i wskaźników,
    • popularyzacja wiedzy o statystyce,
    • prowadzenie krajowych rejestrów urzędowych:
    • REGON – podmiotów gospodarki narodowej,
    • TERYT – podziału terytorialnego kraju, w części obejmującej obszar województwa zachodniopomorskiego.

    Specjalizacje urzędu statystycznego w Szczecinie:

    • Ośrodek Statystyki Morskiej
    • Ośrodek Statystyki Nauki, Techniki, Innowacji i Społeczeństwa Informacyjnego
    • Ośrodek Statystyki Transportu i Łączności
    • Ośrodek Inżynierii Danych
  • 109 SZPITAL WOJSKOWY Z PRZYCHODNIĄ

    109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ  mieści się przy ulicy Piotra Skargi 9-11 w  centrum Szczecina. Szpital jest wieloprofilową placówką służby zdrowia świadczącą pacjentom pełną opiekę medyczną. Pomimo nazwy „Szpital Wojskowy”  niesiemy  pomoc medyczną nie tylko polskiemu wojsku, ale także mieszkańcom cywilnym Szczecina i Zachodniego Pomorza.

    Celem naszego Szpitala jest udzielanie świadczeń zdrowotnych służących zachowaniu, ratowaniu, przywracaniu i poprawie zdrowia  a także promocja zdrowia oraz realizacja zadań zleconych przez Ministra Obrony Narodowej.

    Uczestniczymy w przygotowywaniu osób do wykonywania zawodu medycznego i kształceniu osób wykonujących zawód medyczny.

    Zapraszamy studentów Wydziału Ekonomii, Finansów i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego do realizacji praktyk zawodowych i staży.

    Osoba do kontaktu: Julita JAŚKIEWICZ , tel. 261 455 815, e-mail: glownaksiegowa@109szpital.pl

  • PÓŁNOCNA IZBA GOSPODARCZA W SZCZECINIE

    Północna Izba Gospodarcza w Szczecinie

    Północna Izba Gospodarcza powstała w 1997 roku w Szczecinie z inicjatywy 60 firm. Od początku istnienia utrzymuje stałe kontakty z ponad 150 organizacjami o podobnym profilu działalności, funkcjonującymi na terenie Polski oraz Europy.

    Dynamiczny rozwój i pozyskiwanie nowych członków usytuowało Izbę na pozycji największej izby gospodarczej w Polsce.

    Zrozumienie potrzeb biznesu oraz świadomość najnowszych trendów sprawia, że z naszej oferty korzystają zarówno małe, w tym jednoosobowe firmy, jak i duże przedsiębiorstwa reprezentujące niemal wszystkie branże.

    Jesteśmy przekonani, że członkostwo w Północnej Izbie Gospodarczej to wyzwanie i jednocześnie wielka szansa na wykorzystanie różnych doświadczeń dla rozwoju osobistego i całego regionu.

    Współpraca z Izbą daje każdemu podmiotowi wiele korzyści.

    Kontakt w sprawie praktyk:

    Piotr Wolny

    790 782 662

    pwolny@polnocnaizba.pl

    Północna Izba Gospodarcza w Szczecinie

    Wojska Polskiego 86

    70-482 Szczecin

  • OFFICE COLOR BARTOSZ BASZAK

    Office color
    Office Color Bartosz Baszak
    Mierzyn, ul. Podmiejska 3

    Firma jest dystrybutorem wysokiej jakości materiałów eksploatacyjnych do wszystkich urządzeń IT w połączeniu z systemem doradztwa oraz pomocą techniczną.

    Firma przyjmie studentów kierunku IiE na praktyki.

    tel. 601 220 125 / biuro@office-color.pl

  • NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA

    NFZ

    Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki w Szczecinie
    ul. Arkońska 45
    71-470 Szczecin

    Narodowy Fundusz Zdrowia jest państwową jednostką organizacyjną posiadająca osobowość prawną, kierowaną przez Prezesa Funduszu, w której skład wchodzi Centrala i 16 oddziałów wojewódzkich. Fundusz jest instytucją wewnętrznie zdecentralizowaną – dyrektorzy oddziałów wojewódzkich są organami NFZ, posiadającymi wyodrębnione kompetencje. Prezes Funduszu reprezentuje go na zewnątrz, a także ustala jednolite sposoby realizacji ustawowych zadań realizowanych przez oddziały wojewódzkie Funduszu. Ponadto funkcję nadzorczą nad działalnością instytucji pełni Rada Funduszu i rady wojewódzkich oddziałów NFZ. Nadzór nad systemem ubezpieczenia zdrowotnego, w tym nad działalnością NFZ, sprawuje minister właściwy do spraw zdrowia (w zakresie gospodarki finansowej – minister właściwy do spraw finansów).

    Misja Narodowego Funduszu Zdrowia:

    „Działając w imieniu i na rzecz Pacjentów, Narodowy Fundusz Zdrowia wspólnie ze Świadczeniodawcami dba o zdrowie obywateli zarówno poprzez działania profilaktyczne, jak też należytą jakość i dostępność świadczeń opieki zdrowotnej oraz efektywne gospodarowanie środkami publicznymi”

    Kontakt w sprawie praktyk:

    Marek Mróz
    Naczelnik Wydziału Spraw Pracowniczych
    Zachodniopomorski OW NFZ w Szczecinie
    tel.: 091 425-11-80 kom. 695 346 009
    mail: marek.mroz@nfz-szczecin.pl

  • URZĄD MIASTA SZCZECIN

    UMS Wydział Organizacyjny
    Referat Kadr i Szkolenia
    Urząd Miasta Szczecintel. 91 424  5238
    randral@um.szczecin.pl
    www.szczecin.eu   www.szczecin.pl

     

    Praktyki studenckie w jednostkach organizacyjnych Urzędu Miasta Szczecin

    Renata Andrałojć
    Główny Specjalista
    Wydział Organizacyjny
    Referat Kadr i Szkolenia
    tel. 91 424  5238
    randral@um.szczecin.pl

  • ZACHODNIOPOMORSKIE STOWARZYSZENIE POŚREDNIKÓW OBROTU NIERUCHOMOŚCIAMI

    ZSPON

    Zachodniopomorskie Stowarzyszenie Pośredników Obrotu Nieruchomościami

    70-377 Szczecin, ul. Garncarska 5/U7

    www.zspon.pl

    Zachodniopomorskie Stowarzyszenie Pośredników Obrotu Nieruchomościami (ZSPON) powstało w styczniu 1995r. z inspiracji szczecińskich pośredników. Jest organizacją zawodową zrzeszającą znane i uznane agencje pośredniczące w obrocie nieruchomościami z terenu województwa zachodniopomorskiego i lubuskiego.

    Kontakt w sprawie praktyk:

    tel./fax. 91 485 04 59, 534 644 611
    zspon@zspon.pl
    www.zspon.pl

  • FMS

    FMS FMS Sp. z o.o.
    ul. Królowej Korony Polskiej 24/204, 70-486 Szczecin
    mail: biuro@fmsgrupa.pl
    www: fmsgrupa.pl

    FMS Sp. z o.o. jest firmą oferującą usługi w wysoko specjalistycznym segmencie economic i management consulting. Posiadamy wieloletnie doświadczenie z zakresu wyceny i finansów przedsiębiorstw, sporów korporacyjnych oraz doradztwa strategicznego.

    Jesteśmy specjalistami pracującymi z pasją. Poza doświadczeniem naszych konsultantów mamy silne zaplecze akademickie. Wykorzystujemy najlepsze rozwiązania metodologiczne, pragmatyczne podejście biznesowe oraz elastyczną organizację pracy. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu w realizowane projekty jesteśmy w stanie dostarczać kompletne i innowacyjne rozwiązania biznesowe.

    Użyteczność świadczonych usług jest dla nas nadrzędnym celem. Aby go osiągnąć, stosujemy indywidualne, często niestandardowe podejście. Elastycznie kształtujemy zakres prac w toku projektu oraz uwzględniamy lokalną specyfikę globalnego rynku. Rezultatem jest usługa „szyta na miarę” (tailor-made consulting), która zaspokaja rzeczywiste potrzeby w optymalny sposób.

    SZUKAMY

    • kreatywnych, pragnących chłonąć wiedzę i zdobywać doświadczenie analityków biznesowych,
    • otwartych umysłów, które wesprą nasz zespół w tworzeniu analiz, raportów i prezentacji,
    • osób z dobrą znajomość języków obcych.

    OFERUJEMY

    • interesującą pracę i ciekawe projekty,
    • elastyczne warunki współpracy (forma zatrudnienia i czas pracy),
    • możliwość nawiązania kontaktów biznesowych i dużą różnorodność analizowanych podmiotów i rynków.
    • wynagrodzenie adekwatne do jakości i ilości wykonywanej pracy.

    Aplikuj wysyłając CV na adres biuro@fmsgrupa.pl

  • POLSKIE TOWARZYSTWO EKONOMICZNE

    PTE

    Polskie Towarzystwo Ekonomiczne (PTE)
    Oddział w Szczecinie
    ul. Mickiewicza 66, 71-101 Szczecin
    e-mail: pte@pte.szczecin.pl
    http://pte.szczecin.pl

    Polskie Towarzystwo Ekonomiczne (PTE) jest niezależnym, profesjonalnym, ogólnopolskim, stowarzyszeniem ekonomistów zrzeszającym praktyków i teoretyków. Powstało w 1945 r. nawiązując do tradycji zawodowych ruchów ekonomistów na ziemiach polskich w XIX w., Warszawskiego Stowarzyszenia Ekonomistów i Statystyków oraz Towarzystw Ekonomicznych działających w Krakowie, Poznaniu i Lwowie w okresie międzywojennym. Oddział w Szczecinie jest jednym z 22 oddziałów regionalnych mających osobowość prawną, których działalność koordynuje Zarząd Krajowy w Warszawie. Biuro Obsługa administracyjna Oddziału jest jednoosobowa, dlatego od pracownika wymaga się interdyscyplinarnych umiejętności związanych z prowadzeniem biura/działalności. W takich warunkach można się nauczyć prowadzenia tzw. mikroprzedsiębiorstwa. Odział PTE organizuje/współorganizuje konferencje naukowe/warsztaty/szkolenia/odczyty oraz uczestniczy m.in. w obsłudze Olimpiady Wiedzy Ekonomicznej.

    Kontakt w sprawie praktyk:

    e-mail: pte@pte.szczecin.pl  lub barbara.kryk@usz.edu.pl

  • LKJ Fashion World

    LKJ Fashion World

    mail: biuro@lkjsklep.pl

    https://lkjsklep.pl

     

    Praktyka w social media LKJ Fashion World

    Wymagania:

    • Poczucie estetyki
    • Umiejętność współpracy z zespołem
    • Doświadczenie w tworzeniu treści na social media
    • Zainteresowanie modą premium
    • Kreatywność

    Zakres obowiązków:

    • Tworzenie treści dla mediów społecznościowych
    • Współpraca z zespołem studia foto, marketingu w zakresie tworzenia treści dla odbiorców
    • Czynne branie udziału w tworzeniu treści i kampanii marketingowych
    • Komunikacja z zespołem sprzedażowym
    • Bycie na czasie z trendami modowymi

    To co oferujemy:

    • Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia przy pracy z markami premium
    • Praktyki w formie stacjonarnej w centrum Szczecina w CH Kaskada
    • Niezbędne narzędzia do wykonywanych obowiązków
    • Brak dress code`u
    • Po odbyciu praktyk możliwość zatrudnienia

    Praktyki odbywają się w j. polskim.

  • OVB Allfinanz Polska Spółka Finansowa z o.o.

    OVB Allfinanz Polska Spółka Finansowa z o.o. zajmuje się doradztwem zorientowanym na klienta indywidualnego oraz biznesowego, związanym z ochroną majątku, budowaniem i wzrostem kapitału oraz planami emerytalnymi. Po utworzeniu w roku 1970 OVB urosło w skali europejskiej do rangi jednego z najskuteczniejszych usługodawców finansowych.

    Dziś prawie 2,6 miliona klientów obdarzyło firmę zaufaniem. Razem z nimi doradcy OVB planują i wcielają w życie strategie indywidualnego oraz majątkowego zabezpieczenia. Współpraca z firmą OVB daje pewność dobrze dobranych produktów finansowych według ściśle sprecyzowanych potrzeb klientów, a gwarancją zadowolenia jest nasz stały serwis, dzięki któremu klient może czuć się bezpiecznie. Od lipca 2006 roku firma notowana jest na giełdzie papierów wartościowych we Frankfurcie (Prime Standard, ISIN DE0006286560). W Polsce OVB korzysta z produktów ponad 20 partnerów biznesowych z  sektora bankowości, ubezpieczeń i inwestycji.

    Dalszy rozwój, jak również rosnące zapotrzebowanie na kadrę otwiera drogę do Państwa kariery zawodowej. Poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    PRAKTYKANT/KA

    Zadania:

    • Reprezentowanie OVB Polska Spółka Finansowa Sp. z o.o. i utrzymywanie pozytywnych relacji
      z interesentami i klientami
    • Pomoc w obsłudze dokumentacji w oddziale
    • Organizowanie spotkań z klientami
    • Analiza potrzeb klientów/ tworzenie profilu finansowego
    • Tworzenie ofert i kalkulacji produktowych
    • Uczestniczenie w warsztatach i szkoleniach

    Wymagania:

    • Wykształcenie minimum średnie
    • Mile widziani studenci kierunków ekonomicznych
    • Podstawowa wiedza na temat rynku finansowego
    • Komunikatywność
    • Prawo jazdy kat. B mile widziane
    • Niekaralność
    • Podstawowe umiejętności z zakresu obsługi komputera

    Oferujemy:

    • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w firmie o profilu finansowym
    • Szansę kariery w ramach międzynarodowej korporacji/ lidera branży
    • Dostosowanie godzin praktyki do harmonogramu studiów
    • Propozycję zatrudnienia dla najlepszych

    Osoby zainteresowane i spełniające powyższe warunki prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem oraz tytułem „PRAKTYKA” na adres e–mail: adrian.pastuszak@ovb.com.pl


    OVB Allfinanz Polska Spółka Finansowa Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Rydygiera 21a, 01-793 Warszawa,
    Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego,
    KRS 0000022449, NIP 522-10-12-197, REGON 010226340, kapitał zakładowy 1 120 580 zł (w całości opłacony)
    tel. 22 576 35 35, fax: 22 576 35 34,
    e-mail:ovb@ovb.com.pl, internet: www.ovb.pl, www.sukceszovb.pl, www.ovb-poland.com.pl

  • Kancelaria Rachunkowo-Podatkowa Sylwia Żywicka

    Do naszego Teamu, w dynamicznie rozwijającej się Kancelarii Rachunkowo – Podatkowej, szukamy miłośnika pracy przy komputerze, w którym cyfry zamieniają się w księgi, a czasami dokumenty w akta osobowe.;)

    Jesteś mega skrupulatną i obowiązkową osobą, koniecznie się odezwij.

    Połączenie wiedzy, którą zdobywasz na studiach, z praktyką to 5 na egzaminie gwarantowane.

    Napisz coś o sobie, podeślij CV, następnie spotkamy się i porozmawiamy.

    Zapewnimy Ci rozwój wśród ambitnych ludzi, niekończące się wyzwania, możliwość udziału w szkoleniach, dostęp do materiałów, które pomogą w napisaniu pracy dyplomowej, elastyczne godziny pracy.

    Nie zwlekaj z wiadomością, czekamy na Ciebie!

    Do zobaczenia na spotkaniu!

    Pamiętaj o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.

    I krótko o mnie – właścicielce Kancelarii Sylwii Żywickiej

    Od 20 lat z zamiłowaniem rozwijam swoje umiejętności w zakresie podatków, rachunkowości oraz obsługi kadrowo-płacowej i ZUS. Od 13 lat właściciel Kancelarii Rachunkowo-Podatkowej. Od 2022 r. Prezes zarządu w Spółce z o.o. Moim celem jest profesjonalne świadczenie usług oraz rzetelne wypełnianie zobowiązań wobec Klientów, jak i wspieranie ich w finansowym zarządzaniu przedsiębiorstwem.

    Kontakt w sprawie praktyk:
    Kancelaria Rachunkowo-Podatkowa Sylwia Żywicka
    ul. Stanisława Wyspiańskiego 34/4, 70-497 Szczecin
    rekrutacja@kancelaria-zywicka.pl

  • Kancelaria Audytorska EKB Mirosława Parol

    Chętnie przyjmiemy na praktyki zawodowe oraz staże osoby, które są ciekawe, jak wygląda świat rachunkowości w codziennej pracy biura rachunkowego. Przybliżymy zagadnienia dotyczące prowadzenia ksiąg handlowych, podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ryczałtu ewidencjonowanego, tematów związanych z zatrudnianiem pracowników na podstawie umowy o pracę czy cywilno-prawnych. Do tego również przekażemy wiedzę o programie Płatnik, za pośrednictwem którego wysyła się informacje o składkach ZUS. To tylko część zagadnień związanych z pracą w biurze.

    Tematów jest wiele i codziennie pojawiają się nowe. Ustawodawca dba oto abyśmy się nie nudzili.

    Powiemy również jak rozmawiać z klientami, bo zawód księgowego obecnie polega na czymś więcej niż tylko ewidencjonowaniu dokumentów w programach komputerowych. To dziś często powiernik prywatnych spraw podatnika oraz wyrocznia w podejmowaniu decyzji o konsekwencjach finansowych. Praca księgowego, to praca wymagająca, ale w efekcie rozwijającą i satysfakcjonująca.

    Mit buchaltera, zasypanego stosem dokumentów odszedł w zapomnienie. Dziś dysponujemy środkami technicznymi, które umożliwiają nam prowadzenie księgowości bez dokumentów w formie papierowej. Te przysłowiowe laptop, komórka, internet wystarczą. Ale to jest minimum. W naszym biurze stawiamy na relacje. Lubimy razem pracować. Jesteśmy jednym organizmem, który codziennie wspólnie rozwiązuje zagadnienia podatkowe.

    Zapraszamy do współpracy osoby, które nie boja się wyzwań,

    Zapewniamy, brak nudy i możliwość zdobycia szerokiej wiedzy w dobrym towarzystwie.

    Kontakt w sprawie praktyk:
    Kancelaria Audytorska EKB Miroslawa Parol
    ul. Madalińskiego 8, 70-101 Szczecin
    biuro@ekb.szczecin.pl
    505 909 100

  • V4L Sp. z o.o. Sp. K.

    V4L to doświadczony partner świadczący  pełen zakres usług w branży TSL. Nasz zespół tworzy grupa wykwalifikowanych oraz doświadczonych Spedytorów i Logistyków, dla których transport to nie tylko praca, ale i pasja. 10 lat aktywnych działań w zakresie spedycji i logistyki ugruntowało naszą pozycję na rynku regionalnym, ogólnopolskim oraz międzynarodowym.

    Jesteśmy profesjonalistami w naszym zawodzie. Organizujemy wszelkiego rodzaju przewozy wykorzystując różne środki transportu, skupiając się głównie na transporcie drogowym. Skupiamy się głównie nam na współpracy z bezpośrednimi klientami. Praktycznie codziennie nawiązujemy współpracę z nowymi klientami i przewoźnikami. Mamy dostęp do wszystkich niezbędnych dla pracy Spedytora narzędzi.

    Od naszych pracowników wymagamy szczerości, zaangażowania, pracowitości, sumienności, dyspozycyjności, chęci do nauki i rozwoju, a także odporności na stres. W zamian oferujemy również szczerość, dobrą atmosferę, niezbędny sprzęt, szkolenia, mentora, pomoc kolegów i koleżanek, pyszną kawę, spotkania integracyjne oraz pakiet medyczny. Organizujemy wyjazdy i wyjścia integracyjne i raz w miesiącu mamy tzw. Pizza Friday, zamawiamy wspólnie jedzenie do pracy, a także celebrujemy sukcesy i obchodzimy swoje urodziny 😊

    Wyznajemy zasadę, że pracowitość i zaangażowanie na pewno zostaną dostrzeżone i docenione. W czasie stażu/ praktyk możesz liczyć na nasze pełne wsparcie oraz możliwość zdobycia pracy po jego ukończeniu. W naszym składzie są osoby, które właśnie w taki sposób zdobyły swoją pierwszą pracę! Oferujemy atrakcyjne zarobki, mogą na nie liczyć zarówno osoby z doświadczeniem jak i bez – nauczymy Cię jak skutecznie działać w tej branży.

    W zakresie praktyk oraz stażu współpracujemy również z Akademią Morską oraz Zachodniopomorskim Uniwersytetem Technologicznym.

    Jeżeli potrzebujesz więcej informacji o nas, zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej: www.v4l.pl

    Zachęcamy do kontaktu w  sprawie stażu/praktyk/pracy:

    email: praca@v4l.pl

    nr tel.: +48 914334641

  • Proffman Brokers Sp. z o.o.

  • COCO FINANCE

    COCO FINANCE jest świetnie prosperującym biurem kredytowym, chcesz dołączyć do mojego zespołu?

     

    Nauczę Cię :
    • technik sprzedaży
    • jak pozyskać nowego Klienta
    • aktualnych ofert bankowych
    • jak pozyskać finansowanie dla Klienta
    • ofert kredytowych dostępnych w bankach

    Podczas stażu w mojej firmie będziesz odpowiedzialny za :
    • Budowę dobrej relacji z potencjalnymi Klientami
    • Pozyskiwanie nowego Klienta
    • Prowadzenie SM (instagram , fb, tik tok )
    • Raportowanie swoich działań

    W zamian oferuje :
    • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
    • Możliwość zatrudnienia po odbytym stażu – dopasuje się pod Twój grafik zajęć
    • Prace w dobrze prosperującej firmie
    • Prace pod opieką najlepszego doradcy kredytowego

    Chcesz aplikować?
    Wyślij swoje cv na adres : biuro@finance-care.pl z dopiskiem STAŻ

  • Finespresso

    Zapraszamy Studentów zainteresowanych współpracą z Finespresso, portalem oferującym oferty pracy dla branży finanse, do aplikowania na stanowisko Ambasadora.

    Osoba na tym stanowisku będzie aktywnym łącznikiem pomiędzy Finespresso a swoją macierzystą Uczelnią. Jej zadaniem będzie nawiązywać i rozwijać wspólne akcje edukacyjne.

    Więcej na stronie: https://finespresso.pl/oferta/ambasadorzy-finespresso/

  • ENM Accounting Sp. z o.o.

    Przyjmiemy studentów na praktyki i staże

    enm accounting

    Cyfrowa 6, 71-441 Szczecin
    NIP851 326 29 91
    tel.+48 691 282 881

    www.enmaccounting.pl

    ENM Accounting – księgowość, kadry, płace

    ENM Accounting to księgowość w nowoczesnym wydaniu. Podstawą działalności naszego biura rachunkowego jest świadczenie wysokiej jakości usług księgowo – podatkowych oraz kadrowo – płacowych. Zaufały nam przedsiębiorstwa o różnych profilach gospodarczych i formie prawnej. Opiekę nad naszymi klientami z całego kraju pełni kadra z wieloletnim doświadczeniem, co pozwala nam na indywidualne podejście, by jak najlepiej sprostać oczekiwaniom w zakresie usług księgowych oraz podatkowych. Łączy nas stała współpraca z kancelarią prawną oraz z biegłymi rewidentami.

    ENM Accounting to biuro rachunkowe prowadzone na podstawie certyfikatu księgowego wydanego przez Ministerstwo Finansów. Naszą działalność zabezpiecza polisa ubezpieczeniowa.

    Zajmujemy się kompleksową obsługą firm w zakresie:

    • Prowadzenia Ksiąg Handlowych,
    • Prowadzenia KRiR,
    • Prowadzenia Ryczałtu Ewidencjonowanego,
    • Prowadzenia Karty Podatkowej,
    • Sprawozdawczości finansowej,
    • Sprawozdawczości skonsolidowanej,
    • Sprawozdawczości GUS,
    • Rozliczeń podatkowych, CIT, PIT, VAT,
    • Prowadzenia kadr i płac,
    • Przygotowania zestawień oraz analiz finansowych.

Accessibility Toolbar