KRYTERIA |
OPIS |
---|---|
NAZWA KIERUNKU |
Informatyka w biznesie |
STOPIEŃ |
Pierwszy |
TRYB |
Stacjonarny |
PROFIL |
Ogólnoakademicki |
KRYTERIA KWALIFIKACJI |
Przy rekrutacji na studia pierwszego stopnia należy wybrać po jednym przedmiocie z każdej grupy. Grupa I: geografia, historia, wiedza o społeczeństwie, matematyka, Grupa II: język obcy nowożytny – język angielski, Grupa III: geografia, historia, wiedza o społeczeństwie, informatyka, fizyka i astronomia/fizyka, biologia, chemia, język obcy nowożytny |
SPECIALNOŚCI |
1. Programowanie aplikacji biznesowych 2. Internet i media społecznościowe w biznesie |
O KIERUNKU
|
„Informatyka” i „biznes” to połączenie dwóch bardzo cennych z punktu widzenia pracodawców obszarów kompetencyjnych. Nowoczesne technologie wkraczają niemal w każdą dziedzinę życia, więc zapotrzebowanie na specjalistów z umiejętnościami informatycznymi oraz podstawową wiedzą biznesową stale rośnie. Kierunek studiów „Informatyka w biznesie” jest odpowiedzą na te potrzeby rynkowe. Studia przygotowują specjalistów, którzy oprócz kierunkowej wiedzy informatycznej będą też rozumieli prawa biznesu. Cechą charakterystyczną studiów jest duża liczba zajęć praktycznych w salach komputerowych, nowoczesne oprogramowanie, projekty indywidualne i zespołowe realizowane pod kierunkiem doświadczonej kadry dydaktycznej i praktyków. |
UMIEJĘTNOŚCI UZYSKIWANE W TRAKCIE STUDIÓW:
|
Studenci na pierwszym etapie kształcenia nabywają ogólnej wiedzy i umiejętności informatycznych, które są następnie rozwijane w ramach dwóch specjalności: · „Programowanie aplikacji biznesowych” – dodatkowa specjalistyczna wiedza i umiejętności z zakresu technik twórczego rozwiązywania problemów, projektowania interfejsów graficznych, tworzenia serwisów internetowych, aplikacji na urządzenia mobilne i aplikacji chmurowych, a także programowania zespołowego oraz zaawansowanych metod i technik testowania oprogramowania. · „Internet i media społecznościowe w biznesie” – dodatkowa specjalistyczna wiedza i umiejętności z zakresu planowania przedsięwzięć internetowych, platform oraz narzędzi mediów społecznościowych i biznesu elektronicznego, a także pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych, analityki internetowej, e-marketingu i kreatywnego projektowania treści reklamowych. |
KARIERA I PRACA:
|
Absolwent posiada wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne niezbędne do pracy m.in. na stanowiskach: – programista, – webmaster, – tester oprogramowania, – menedżer/specjalista ds. marketingu internetowego, – specjalista ds. Social Media, – menedżer/specjalista ds. e-commerce, – specjalista ds. kreowania wizerunku online. |
INFORMACJE DODATKOWE
|
· innowacyjne formy realizacji zajęć: teoria połączona z praktyką, case studies, praca w małych zespołach, tworzenie autorskich projektów oraz wiele innych, · możliwość pracy w kołach naukowych, · możliwość samozatrudnienia lub zatrudnienia od razu po zakończeniu studiów. |